ceasca-rss ceasca-twitter ceasca-facebook ceasca-google

Autentificare






Recomanda

Facebook MySpace Twitter Digg Delicious Stumbleupon Google Bookmarks RSS Feed 

Cauta

banner-ceaiuri

Ceaiul verde reduce riscul de producere a unui atac cerebral

Evaluare utilizator: / 0
Cel mai slabCel mai bun 
Camellia sinensis - Despre ceaiul verde
Marţi, 22 Septembrie 2009 15:57

bile_ceai_verde    Cercetatorii australieni releva faptul ca, prin consumul a 2 cesti de ceai verde pe zi, in timp, se injumatateste riscul ca o persoana sa aiba cea mai comuna forma de atac cerebral.

   Cercetatorul Colin Binns, profesor la Scoala de Sanatate Publica  a Universitatii Curtin, Western Australia, afirma ca studiile lor au arata ca, la persoanele care consuma cel putin o ceasca de ceai verde pe zi se reduce riscul de producere a atacului cerebral ischemic.

    Pentru cei ce beau mai mult de 2 cesti pe zi riscul se reduce cu 60%.

 

    ”Daca vrei sa consumi o bautura, ceaiul este cea mai sanatoasa optiune.”

    “Noi credem ca alte tipuri de ceaiuri nu sunt la fel de eficiente in reducerea riscului.”

    Noutatile, publicate acum ceva timp in Stroke, apartin aceluiasi grup care a descoperit ca ceaiul verde reduce riscul de cancer ovarian si de prostata.

    Binns spune ca aceste rezultate pot ajuta la o reducere a incidentei atacurilor cerebrale, acestea provocand 5 milioane de decese in intreaga lume, in fiecare an.

 

    Studiile Chinei:

 

    Studiile au urmarit consumul de ceai verde de catre persoanele ce au suferit un atac cerebral ischemic in provincia chineza Guangdong.

    Atacurile de natura ischemica, sunt acelea cauzate de un cheag care impiedica sangele sa ajunga la creier, insumand 70% din totalitatea atacurilor cerebrale.

    Cercetarile au fost realizate in perioada 2007-2008.

    Au fost intervievati 400 de pacienti care au avut un astfel de atac cerebral si 400 de oameni sanatosi.

    Binns spune ca cercetarile s-au bazat pe populatia din partea de sud a Chinei deoarece, in aceste zone, dieta nu a suferit modificari in ultimii 10-20 de ani, populatia este omogena si consumul de ceai este traditional.

    El spune ca, in Australia, gusturile oamenilor se modifica constant si, de aceea, ar fi greu de realizat un studiu aici.

    Cu toate acestea, cercetatorii cred ca ceaiul verde ar avea aceleasi beneficii in cadrul unei diete a locuitorilor din  oricare tara.


Comments
Comentariu nou Cautare
tudor  - ceaiul verde   |2009-10-20 05:24:48
as dori sa-mi comunicati unde creste ceaiul verde pe care il comercializati pe
piata.
Multumesc!!!!
Marius     |2009-10-22 08:54:04
Noi nu comercializam nici un fel de ceai.
dana   |2011-03-18 16:59:32
Incearca sa cauti ceai verde BIO (organic) pt ca celelalte au fluor mult care in
timp distruge oasele. Cauta ceai verde ecologic.
Scrieti comentariu
Nume:
Email:
 
Web:
Titlu:
Va rog sa introduceti codul anti-spam pe care il puteti citi in imagine.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 
| Accesorii alimentatie copii | Anunturi auto | Medicina naturista